De eerste dag - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Samira Hunen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Samira Hunen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: samiravanhunen

Blijf op de hoogte en volg Samira

05 Februari 2011 | Verenigde Staten, Houston

De eerste 18uur zijn we helemaal goed doorgekomen. No worries:D! De vlucht over groenland was echt super mooi! Na een hoop vertraging en een hotel reservering voor maartdie niet was betaald, (Go John:p. Het is maar goed dat ik de tickets heb geboekt ;)) hebben we een kamer en kunnen we na meer dan 24uur reizen eindelijk gaan slapen. Morgen om 16.00 uur (Voor jullie om 23.00) de volgende vlucht, maar daarvoor gaan we nog even Houston in. Omdat het nu heel koud is in Texas en ze dat niet gewent zijn, kan het zijn dat onze vlucht morgen weer vertraging heeft of niet door gaat, maar dat ien we dan wel:). Eerst slapen!

Ps. Sorry dat ik niet kon smsen, mijn teleoon wil hier nog niet...

• 05 Februari 2011 - 12:32

Duncan:

Haha idd goed dat jij de reis geboekt hebt! Mooi dat het goed gaat verder. Jij, 24 uur niet slapen? Arme Sammie!

• 05 Februari 2011 - 18:36

Jonathan :

Afstuderen in Peru!v Wat supervet! Daar had ik nog helemaal niks over gehoord, maargoed we spreken elkaar dan ook niet zo heel vaak :). Komt er nog een update van wat je allemaal gaat doen bij deze wereldreis? (A) Groetjes uit Haarlem (/Rijsenhout ;))

• 05 Februari 2011 - 19:28

Gerra:

Hoi Sam, Ja,ja, de tijd vliegt maar maart duurt gelukkig nog even!
    Inmiddels zitten jullie alweer boven de golf van mexico op weg naar Lima!
    Hoeveel tijd hebben jullie in Lima voordat je doorgaat?
    Weer even slapen? Of is het een uitputtingsslag?! Maak er het beste van!
    Knuf Mam

• 06 Februari 2011 - 08:06

Pa:

Fijn om even wat van jou te horen!
    Ik hoop dat je even wat bijgeslapen hebt.
    Als het gelukt is, heb je op deze site ruimte gekregen om t.z.t wat extra foto's te kunnen zenden. Zelf heb ik nog niet gezien dat die extra ruimte er is maar misschien gaat daar wat meer tijd over heen. Hier alles, behalve het weer, oké! xxx pa

• 06 Februari 2011 - 18:40

Shelitha:

Hi zus, cool:)
    We kunnen reisvrienden worden, ik heet majimeneja. Kick some ass daar!

• 06 Februari 2011 - 21:23

Moeder Van John:

Ik kreeg net via sms van John dat er voorlopig geen vliegtuigen opstijgen i.v.m de hevige regen.
    En dat ze onze tijd vannacht rond 4:00 uur met de bus gaan die er dan ook nog eens 11 uur over doet om ze op de plek van bestemming te brengen.
    Ik wens jullie sterkte.

• 07 Februari 2011 - 15:44

Moeder Van John:

Gelukkig ze zijn veilig op de plek van bestemming.
    Meer informatie volgt van hun zelf.